Post Top Ad

15.8.13

Strips menu

Napisałabym coś błyskotliwego, ale dzisiaj dam się wykazać zdjęciom. Pozwolę im zrobić za mnie całą "brudną robotę". Wszystko co na sobie mam poniżej dobrane przez przypadek (na zasadzie: "okej, to, to aaaa i jeszcze to"). Jak dla mnie, sumarycznie, na szczęście jest pewna ciągłość. Chciałabym, żeby to w czym chodzę i co dobieram, jak łączę i co kupuję było bardziej przemyślane. Niestety, nigdy albo nie mam czasu i zdaje się na intuicję albo idąc dalej, zabieram na zakupy przyjaciela każdej kobiety, czyli IMPULS, który często szepce mi do ucha bardzo złe rzeczy, a ja skuszona szeptami ulegam i kupuję bzdury.... Ale nie o tym. W tym co mam na sobie czuję się dobrze i ten fakt uważam za sukces. I koniec.
Enjoy (:








Kapelusz -H&M
Sukienka - holenderski bazar
Buty - Deezee
Naszyjnik - Reserved
Bransoletka -NN

strips menu - MODNAPOLKA.pl
zdjęcia: A.J.
13:50 / by / 16 Comments

Post Top Ad